Polski Tenis

WYNIKI

MIAMI: A. Zverev - Marozsan 6:3, 7:5; Medvedev - Jarry 6:2, 7:6 (7); Sinner - Machac 6:4, 6:2; Alexandrova - Pegula 3:6, 6:4, 6:4; D. Collins - Garcia 6:3, 6:2.

Tenis. Iga Świątek rozpoczęła współpracę z marką OSHEE

Liderka rankingu WTA Iga Świątek w lutym rozpoczęła partnerstwo z polską marką OSHEE, producentem napojów izotonicznych i żywności funkcjonalnej.

– Na testowanie wytypowanych dla mnie produktów poświęciłam sporo czasu i po konsultacjach z moim zespołem włączyłam je do diety – poinformowała w mediach społecznościowych tenisistka.

– Nie jest przypadkowe, że pierwszą współpracą ogłaszaną po poprzednim sezonie jest polska marka o globalnych ambicjach, którą zamierzam wspierać w rozwoju i wspólnie promować nasz kraj na świecie. Niedługo zobaczycie w sklepach izotoniki czy napoje witaminowe Oshee z moim wizerunkiem, ale to dopiero początek. Planujemy też linię moich własnych produktów, więc stay tuned! Co cenię szczególnie, Oshee nawiązało współpracę także z całym moim teamem – Tomaszem, Maciejem i Darią. Bardzo się cieszę na to, co wspólnie zaplanowaliśmy – dodała Iga Świątek. 

W ramach współpracy tenisistka została globalną ambasadorką marki promującą ją na rynkach sprzedażowych OSHEE, a więc m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Bułgarii, Czechach, Rumunii, Grecji i na Litwie. Marka posiada globalne prawa do wizerunku Igi, co wskazuje na jej światowe ambicje rozwoju.

Pozytywna weryfikacja

Produkty, które Iga wprowadziła do swojej diety, przeszły pozytywnie weryfikację jej teamu i lekarza prowadzącego.

– Poprzedni rok pokazał, jak dobrze funkcjonujemy jako team i jak uzupełniają się nasze kompetencje. Obszar żywienia i suplementacji to przestrzeń mojego wpływu na karierę Igi i dlatego cieszę się, że do grona jej partnerów dołącza znana mi od dawna polska marka OSHEE, która bardzo dba o jakość swoich produktów. W okresie rozmów o współpracy uczestniczyłem w konsultacji składów i produktów, które Iga włączyła do swojej suplementacji. Mam pewność, że to będzie dobre partnerstwo, wspierające jej wyniki sportowe – podsumowuje współpracę Maciej Ryszczuk, trener przygotowania fizycznego i fizjoterapeuta tenisistki.

Wizerunek Igi na produktach OSHEE

Wizerunek Świątek znajdzie się na wybranych produktach OSHEE, trwają również prace nad specjalnymi produktami tenisistki, które stworzone z udziałem Igi, jej teamu i zespołu OSHEE, trafią do sprzedaży w tym roku. Partnerstwo obejmuje również zespół tenisistki – współpracę z OSHEE wraz z Igą nawiązują jej trener tenisa Tomasz Wiktorowski, fizjoterapeuta i trener przygotowania fizycznego Maciej Ryszczuk, a także psycholog Daria Abramowicz. Współpraca będzie komunikowana jako OSHEE & IGA TEAM.

Za nawiązanie współpracy oraz realizację kontraktu po stronie tenisistki odpowiedzialna jest jej partnership managerka Alina Sikora, za komunikację odpowiada PR managerka Paula Wolecka. Oba zespoły, polski management tenisistki, a także agencja IMG Tennis z managerem Maxem Eisenbudem i junior managerem Julesem Mercier, pracują wspólnie nad wszystkimi projektami związanymi z tenisistką.

– OSHEE to naturalny wybór biznesowy dla sportsmenki pokroju Igi, której zależy na wiązaniu się także z polskimi markami o globalnych ambicjach. OSHEE i IGA TEAM – bo co warto podkreślić, partner nawiązuje współpracę z całym teamem Świątek – to wieloaspektowe partnerstwo, które w niedalekiej przyszłości pozwoli Idze na dalszy rozwój biznesowy. To pierwszy partner, z którym Iga będzie rozwijać specjalną linię produktów sygnowanych swoim nazwiskiem – o czym więcej zdradzimy w najbliższych miesiącach – zapowiada Alina Sikora, partnership managerka tenisistki.

Dwuletnia umowa

Umowa weszła w życie 1 lutego 2023 r. i ma obowiązywać przez 2 lata z możliwością przedłużenia.

– Współpraca Oshee z Igą Świątek i jej zespołem związana jest również z potrzebą pokazania, że za sukcesem sportowym stoi cały sztab ludzi i odpowiedzialne decyzje podejmowane przez sportowców i ich zespoły. Zamierzamy jeszcze mocniej uświadomić ludziom aktywnym, jak ważnym elementem takiego trybu życia jest dbałość o zdrowe i bezpieczne uprawianie sportu, na które składają się również właściwe nawadnianie oraz uzupełnianie utraconych w trakcie wysiłku składników odżywczych. Co równie ważne działanie to kontynuuje nasze tradycje współpracy z najlepszymi polskimi sportowcami i wspieraniem ich w osiąganiu sukcesów. Z naszymi ambasadorami jesteśmy na dobre i na złe – wtedy, kiedy wygrywają, jak również w trudniejszych chwilach. Zgodnie z naszym mottem „live, fight, win” wierzymy, że nawet ewentualne niepowodzenia są składową późniejszego sukcesu – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Kategoria: Biznes