Polski Tenis

WYNIKI

PRAGA WTA 250: Linette - Fręch 6:2, 6:1; Krejcikova/Siniakova - Mattek-Sands/Safarova 6:3, 6:3; JASSY WTA 250: Danilina/Khromacheva - Panova/Sizikova 6:4, 6:2; WARSZAWA WTA 125: Joint - Chwalińska 6:2, 2:6, 6:0; Parks - Kung 7:6 (4), 3:6, 6:2; Falkowska/Kubka - Naef/Stojanovic 6:4, 7:6 (5); KITZBUHEL ATP 250: M. Berrettini - Hanfmann 6:4, 6:4; Gaston - Diaz Acosta 6:1, 2:0 i krecz Facundo; UMAG ATP 250: F. Cerundolo - Rublev 7:6 (6), 6:4; ATLANTA ATP 250: Nishioka - McDonald 6:3, 6:4; J. Shang - Shelton 7:6 (6), 6:4; Purcell - Goffin 6:3, 6:3; Tiafoe - Karatsev 6:4, 3:6, 6:3; Davidovich Fokina - Opelka 7:5, 7:5; Thompson - Mayot 6:2, 7:5.

Radykalna kreatywność Head na kortach

Rodzina rakiet Graphene Radical powiększyła się o nowego członka i to dość radykalnego.

Wprowadzeniu na rynek rakiety towarzyszy konkurs „Radykalna Kreatywność”, w którym do wygrania są bardzo atrakcyjne nagrody.

Rakieta Graphene Radical LTD z limitowanej kolekcji zapanuje nad kortami dzięki swoim unikatowym, neonowym kolorom, niebanalnej stylistyce oraz zabawie, którą obiecuje zarówno na jak i poza kortem.

Każdy, kto na portalach społecznościowych udostępni swoje zdjęcie lub ulubionego zawodnika HEAD ma szanse na wygraną w konkursie.

Ta kolorowa broń, którą polecają tacy zawodnicy Head, jak Sloane Stephens czy Bernard Tomic, oparta jest na specyfikacji modelu Graphene Radical MP i również oferuje jedną z najlepszą technologii: Graphene.

Najlżejszy a zarazem najmocniejszy materiał na świecie, 200 razy mocniejszy od stali, został wykorzystany do budowy serca rakiety, umożliwiając optymalne rozłożenie masy w miejscach gdzie jest najbardziej potrzebna.

Kampania w mediach społecznościowych skoncentrowana jest na Instagramie i Twitterze i polega na przesłaniu „kreatywnie kolorowego” zdjęcia zrobionego na korcie lub poza nim.

Spośród przesłanych zdjęć z hashtagiem ‪#‎HEADGetRadical‬, 20 najciekawszych fotografii zostanie umieszczonych na stronie www.gameraiser.com, a 2 z nich nagrodzonych rakietą i torbą z limitowanej kolekcji Radical.

Kampania „Radykalna Kreatywność” rozpoczyna się 9 marca i trwa do 15 kwietnia 2015 na stronie www.gameraiser.com

Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na:
head.com/tennis
facebook.com/headtennis
twitter.com/head_tennis
instagram.com/headtennis_official

Kategoria: Reklama