Zamknij
Online
Użytkownicy online
74

ITF

Dodaj komentarz

Linda Klimovicova w finale turnieju ITF W100 w Hiszpanii

maka 10:03, 18.10.2025 Aktualizacja: 11:17, 21.10.2025
83

Linda Klimovicova (168 WTA) jest rozstawiona z szóstką w turnieju ITF W100 w miejscowości Les Franqueses del Valles w Hiszpanii. 

W pierwszej rundzie zawodów w Katalonii (korty twarde, 100 tys. $ w puli nagród) 21-letnia reprezentantka Polski wygrała ze zdolną 19-letnią Serbką Mią Ristic (270 WTA) 6:4, 6:1.

W pierwszej partii Linda najpierw obroniła breakpointa (1:1), a w kluczowym momencie przełamała Mię (5:4). Skutecznie serwowała po zwycięstwo w secie (6:4). W drugiej odsłonie Serbka zmarnowała trzy breakpointy (1:1), a po chwili straciła podanie (2:1). Klimovicova zdobyła potrójnego breaka (4:1, 6:1).

Ristic już jako 16-latka wygrała turniej ITF W25 (Vrnjacka Banja w 2022 roku). Dość szybko awansowała do Top 300. Jej karierę nieco zahamowały urazy. W tym sezonie występowała głównie na mączce. Na hardzie ostatnio grała w marcu. 

W 1/8 finału Linda pokonała Niemkę Ginę Dittmann (578 WTA) 6:0, 6:1.

Klimovicova w pierwszym secie trzykrotnie przełamała rywalkę, a sama obroniła pięć breakpointów. W drugim secie również dominowała na korcie. Trzykrotnie odebrała podanie Niemce. 

W ćwierćfinale uporała się z Włoszką Lukrecją Stefanini (152 WTA, nr 3) 6:4, 2:6, 6:3.

Linda przełamała Włoszkę (2:1). Obroniła dwa breakpointy (4:2). Wywalczyła podwójnego breaka (5:2). Straciła serwis do zera (5:3). Wygrała pierwszego seta (6:4). W drugiej partii od razu odebrała podanie Stefanini (1:0). Lukrecja odpowiedziała rebreakiem (1:1). Obroniła breakpointa (2:3) i ponownie przełamała Klimovicovą (2:4, 2:6). W decydującej odsłonie reprezentantka Polski wywalczyła podwójnego breaka (1:0, 3:0). Straciła część przewagi (3:1), ale znów odebrała podanie przeciwniczce (5:2). Nieskutecznie serwowała po zwycięstwo (5:3). Wykorzystała pierwszego meczbola (6:3).

W półfinale Linda wygrała z Serbką Lolą Radivojevic (148 WTA, nr 7) 3:6, 7:6 (5), 6:2. Pokonała ją również trzykrotnie w rozgrywkach juniorek.

Klimovicova nie wykorzystała breakpointa w gemie otwarcia (0:1). Straciła podanie (2:4) i nie zdołała odrobić strat (3:6). W drugim secie obroniła cztery breakpointy (3:2). Świetnie serwująca Serbka nie pozwoliła Lindzie wykorzystać setbola (5:5). W tie-breaku reprezentantka Polski zwyciężyła 7:5, choć przegrywała 2:5. Znakomicie rozpoczęła decydującą odsłonę, po raz pierwszy przełamała Lolę (1:0). Zdobyła podwójna breaka (4:1). Utrzymała przewagę (6:2).

W finale rywalką Lindy będzie w niedzielę o godz. 11 najwyżej rozstawiona w imprezie w Hiszpanii Łotyszka Daria Semenistaja (101 WTA).

Dwa lata temu w Les Franqueses del Valles triumfowała Magdalena Fręch. 

Wyniki

Pierwsza runda: (1) Semenistaja - Friedsam 6:2, 4:6, 7:5; Shinikova - Maristany Zuleta de Reales 6:2, 6:1; Bandecchi - Roura Llaverias 6:3, 6:4; Bolsova - (5) Ponchet 6:2, 3:6, 7:5; (4) Quevedo - Solar Donoso 6:0, 6:3; Knutson - Mikulskyte 6:2, 6:3; Hodzic - Bassols Ribera 7:6 (8), 6:4; (8) Snigur - Berecoechea 6:3, 6:2; (6) Klimovicova - Ristic 6:4, 6:1; Dittmann - Christie 6:4, 6:2; Serban - C. Werner 6:4, 6:2; (3) Stefanini - Sobolieva 6:4, 6:3; (7) Radivojevic - Woz. Mdlulwa 6:2, 6:3; T. Jialin - X. Geng 6:1, 3:6, 6:3; Cengiz - Zelnickova 6:2, 6:4; (2) Rus - Garcia-Perez 2:6, 6:3, 6:4.

Druga runda: Semenistaja - Shinikova 4:6, 6:1, 7:5; Bandecchi - Bolsova 6:3, 7:6 (5); Quevedo - Knutson 6:3, 6:3; Snigur - Hodzic 6:1, 6:4; Klimovicova - Dittmann 6:0, 6:1; Stefanini - Serban 6:4, 3:6, 6:1; Radivojevic - T. Jialin 6:4, 6:2; Rus - Cengiz 6:3, 6:2.

Ćwierćfinały: Semenistaja - Bandecchi 6:4, 7:5; Snigur - Quevedo 6:4, 6:1; Klimovicova - Stefanini 6:4, 2:6, 6:3; Radivojevic - Rus 6:2, 7:6 (6).

Półfinały: Semenistaja - Snigur 6:2, 6:2; Klimovicova - Radivojevic 3:6, 7:6 (5), 6:2.

Finał: Semenistaja - Klimovicova (niedziela godz. 11). 

Drabinki

W kolejnych tygodniach Linda zgłoszona jest do turniejów WTA 125 w Rovereto (Włochy) i ITF W75 w Glasgow (Szkocja).

(maka)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (83)

KenKen

2 0

Linda idzie po swoje - seta juz ma

11:02, 15.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

2 0

Linda nie wpadła w największą chyba pułapkę pierwszej rundy. Ristic to utalentowana tenisistka. Początek był chwiejny i niepewny, ale Polka zagrała dobrze ko końcówkę pierwszego seta i bardzo dobrze cały drugi.

11:40, 15.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MateoMateo

2 0

Linda ma chyba rzadka cecha, ze nie potrzebuje sie rozegrac w turnieju. Juz miala kilka razy w tym roku dluzsze przerwy (akurat tu tylko tydzien wiec zadna przerwa, ale wczesniej byly i 4-5 tyg), a mimo to wchodzi w te mecze calkiem spoko. 2r raczej tez powinna byc latwymi dwoma setami. Ciekawiej sie zrobi potem, ale nie ukrywam ze patrzac na to kto tam jest i co grywa ostatnio Linda, final jest w zasiegu.

12:36, 15.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SebastianK2006SebastianK2006

3 0

Linda ciśnij do top 100

16:43, 15.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukasssLukasss

0 0

Linda oddała Niemce jednego gema i wyglądało na to, że grając na 60% mocy jest o dwie klasy lepsza od rywalki. To dobra cecha, bo potrafi dowozić takie mecze bez dekoncentracji, która zdarza się Majce czy Kasi (i wtedy z 4:1 lub 5:2 robi się równowaga, a seta trzeba dopychać kolanem w 12 gemie lub w TB). Następna będzie Stefanini lub Cypryjka Serban, więc pierwsza poważna konfrontacja.

12:38, 16.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:6
Odpowiedz

KenKen

0 0

Stefanini ostatnio zjadła dosc łatwo

12:42, 16.10.2025

MateoMateo

0 0

Tak, spotkanie z serban byłoby ciekawsze. W obydwu dla mnie Linda jest faworytką. Super, jedziemy dalej. Ja się cieszę że gra

13:18, 16.10.2025

plastrasplastras

0 0

Tak się kolego nie rozpędzaj, bo to jest dopiero drugi turniej z rzędu, gdzie Linda nie musi dopychać swoich pojedynków-no i czasem brakowało już sił na kluczowe rundy.
W każdym bądź razie jest na dobrej "ścieżce" i zobaczymy co dalej.

13:25, 16.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Drugi turniej, czyli mniej więcej od czasu rozpoczęcia współpracy z Miske. Może to przypadek, a może nowy trener podpowiedział Lindzie jakąś małą zmianę, która pozwala jej łatwiej wygrywać takie spotkania. Tak czy inaczej, kluczowe będą następne dwa mecze, bo to zazwyczaj braki kondycyjne utrudniały Klimowicowej docieranie do decydujących faz turniejów.

13:36, 16.10.2025

plastrasplastras

0 0

Może też tak być że coś tam kliknęło po uwagach od nowego trenera - coś w stylu: zachowaj koncentrację itd itp. Bo to, że ktoś jest lepszy - to poznajemy dopiero po końcowym wyniku.

15:39, 16.10.2025

MateoMateo

0 0

Hmmm ja się trochę nie zgodzę z tobą Plastras bo jednak Linda ma dość równy fajny sezon (z tym że gra niewiele) . Ale w początkowych fazach to ona nie zwykła odpadac (na hardzie;)) a wogole jak już odpada to tam są dobre nazwiska. Ruzic, Valentova, Ito Semenistaja czy Kaja ostatnio. Takie przegrane gdzie przeciwniczka była do pokonania bym jej policzył 4 w tym roku.

A jeśli chodzi o kondycję, u 21 latki to jest najłatwiejsza rzecz do poprawiania. Więc jeśli Linda chce to na pewno jest w stanie to szybko zrobić, szczególnie przy takich przerwach między turniejami

16:53, 16.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

No właśnie, czy chce? Bo jak wiadomo, budowanie kondycji to względnie ciężkie, lecz długotrwałe zadanie wymagające dużej systematyczności.

17:23, 16.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:5
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

Miało być w odpowiedzi do Mateo w powyższym wątku, ale system wywalił jako oddzielny komentarz. Może jest jakiś limit?

17:24, 16.10.2025

MateoMateo

0 0

Tak skumałem że to do mnie 😁 no zobaczymy, ja do tej pory bardzo mało widziałem Lindy, może tu mi się uda podejrzeć. To co mi się mocno rzucało w oczy to raczej kiepskie shot selection szczególnie jak ją wygonić z linii końcowej, no i kompletny brak cierpliwości. Ale tak jak mówię, muszę więcej Lindy pooglądać żeby się szerzej wypowiedzieć

17:37, 16.10.2025

MateoMateo

0 0

A propos shot selection, skojarzyło mi się, fajny wywiad na podcaście u chłopaków z Martą Domachowska. Bardzo ciekawe mówiła jak (źle) wyglądał sposób trenowania wtedy. I w sumie zapomniałem że ona na dobrą sprawę skończyła karierę mając tylko 23 lata.

17:43, 16.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Repertuar ma trochę ograniczony, to prawda, ale to się akurat poprawia. Jeszcze w zeszłym roku, gdy Linda ruszała do siatki, kąciki ust cofały mi się do uszu a oczy robiły się wielkości piłeczek ping-pongowych. Jej zagrania w tej strefie kortu były tak drewniane, że piłka mogła wylądować praktycznie wszędzie, a wygranie punktu graniczyło z cudem.

22:12, 16.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Ostatnio jednak Linda wybiera się pod siatkę częściej z własnej woli i znacznie lepiej sobie przy niej radzi. Pojawiły się nawet ładne stop-woleje.
Natomiast z linii końcowej, może slajsów i skrótów nie gra, ale repertuar ma podobny do Świątek, bo i chwytem forhendowym grają zbliżonym. Oczywiście Klimowicowa nie jest w stanie nadać rakiecie takiej prędkości, jak Iga, więc piłki lecą i kręcą się wolniej, ale za to lepiej kontroluje płaskie uderzenia, którymi często zaskakuje rywalki.

22:16, 16.10.2025

plastrasplastras

0 0

Przecież problemem nie było odpadanie we wczesnych rundach, tylko boksowanie się w trzysetówkach do QF, a potem brakowało w piątkowych meczach sił - na ogół w ITF-ach gra się od środy do niedzieli.
Jak w 125 k zagrała dwie rundy szybko to nagle starczyło sił i do finału, gdzie raczej zabrakło ogrania.
Teraz jest lepiej i można spoglądać w przyszłość z pewnym optymizmem....

19:30, 16.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Sierotka Marysia - Linda - po wygraniu pierwszego seta - po "Lindowemu" stawia seta nr 2 spiesząc się Bóg wie gdzie - decider...

19:26, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Edit: Na szczęście Klimovicova wróciła szybko do gry z seta nr 1 i jest *3:0 - w tym momencie - pełna dominacja na korcie!

19:48, 17.10.2025

VarakVarak

0 0

I po dominacji, jeden break oddany do zera ;)

19:50, 17.10.2025

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

spokojnie jeszcze to wygra

19:56, 17.10.2025

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

Klasyczna Linda w 2 i 3 secie :D

19:55, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

No i szybciutkie *3:2. Jeszcze z jednym zapasem - znowu kaszanimy na potęgę...

19:55, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

No -jest hold na 4:2* Też nie taki prosty, ale bez BP....

20:01, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Znowu świetny gem Lindy na kolejne przełamanie *5:2. Faluje Jej gra - na szczęście w deciderze jest więcej na tak.

20:05, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Oczywiście - meczu nie wyserwowano - bo po co 5:3*

20:09, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

Linda w półfinale

20:12, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

6:3 i SF
Wynik końcowy - ok!

20:15, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

No, wróciłem do domu na ostatniego gema i przyniosłem szczęście. Jak to wyglądało? Sebastian i plastras, zdajcie relację.

20:15, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

plastrasplastras

1 0

Klasyczny kołowrotek.
Pierwszy set - nawet dość pewnie z szybkim przełamaniem. Drugi - jeszcze pewniej. Z tym, że w plecy - spieszyła się Linda gdzieś nakawę. Trzeci set - to taka mieszanka seta nr 1 i 2.
Generalnie - za dużo chaosu. Bardzo trudno coś uogólnić - przyjmijmy mecz na plus - jutro mecz o finał jak najbardziej do zrobienia, tylko przydałoby się w zdecydowanie mniej falowania. Oj - ten Jej serwis nie zawsze stanowi podporę. Powiedzmy że na drugą setkę - może jeszcze być - ale trzeba tu zrobić duży progres. Zresztą nie tylko tu...
Nie potrafię powiedzieć, gdzie się czasami ta panna Linda tak śpieszy ? Wygląda to wtedy - w dużym uproszczeniu i bardzo mocnym przybliżeniu jak śpiesząca się Świątkówna.
Może jutro dostaniemy jakiś wyraźniejszy obraz ? Obojętnie w którą stronę... Oby "w naszą" - ale - mam wątpliwości...

20:32, 17.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Dzięki. Linda to bardzo dynamiczna dziewczyna - ma tak dużo energii mentalnej, że czasami nawet między punktami chodzi tak, jakby się na autobus śpieszyła. Musi się nauczyć nad tym panować i poprawić jeszcze kilka aspektów gry, bo wszyscy chyba widzimy, że potencjał ma spory. Pozostaje się zatem cieszyć, że rozpoczęła współpracę z tak dobrym trenerem. Pierwsze efekty tej pracy, chyba daje się już zauważyć, jak pisałem wyżej.

21:06, 17.10.2025

VarakVarak

0 0

Półfinał z Radivojevic, która niby jest w świetnej formie i ma dwa finały 125 z rzędu, ale oba były grane na mączce. Szanse na pewno są.

20:20, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

Obejrzałem sobie ostatniego seta z odtworzenia i naprawdę jestem podbudowany postępami Lindy w grze przy siatce. Nie wiem, jakim cudem udało się to osiągnąć w tak krótkim czasie. Najwyraźniej potencjał zawsze był i wystarczyło go właściwie ukierunkować i trochę potrenować.

21:28, 17.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VarakVarak

0 0

Duża baba z tej Radziwojewicz, jeśli będzie trafiała serwisem jak w końcówce pierwszego gema, to może być trudno ją przełamać. No, ale może nie będzie. A do tego jako duża baba, zdaje się mieć spore problemy z sięganiem do niskich, płasko granych piłek.

12:21, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

KenKen

0 0

182 cm

12:34, 18.10.2025

MateoMateo

0 0

Narazie mecz mocno zacięty. Poziom pan wg mnie podobny, niby wszystko w miarę potrafią ale jednocześnie wszystko jest mocno chwiejne. Linda jakby minimalnie agresywniejsza. Zdecydowanie widać że się lepiej czuję na FH. Zdzisław przy siatce nasz póki co dziś 0/2 😁

12:39, 18.10.2025

VarakVarak

0 0

Jedynka jej póki co wybitnie nie siedzi, gdyby Linda psuła trochę mniej returnów dwójki, powinna mieć już przynajmniej jednego breaka.

12:41, 18.10.2025

VarakVarak

0 0

No i podanie postawione przez Lindę, co jak wiadomo prędzej czy później musiało się zdarzyć, bo zdarza się zawsze. I jesteśmy na musiku.

12:48, 18.10.2025

VarakVarak

0 0

Pierwszy set w plecki, ale nie wszystko jeszcze stracone, Serbka nie ma takiej znowu wielkiej przewagi, zdecydowało jedno przełamanie, ale Linda miała swoje szanse w większości gemów returnowych. Trzeba się tylko trochę bardziej skupić.

13:00, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mateo Mateo

0 0

Zgadzam sie. Narazie spory chaos u Lindy, kiepski serwis i słabo rozgrywane big pointy. Tenisowo są bardzo blisko, jednocześnie wg mnie żadna dziś nie gra tenisa na top100

13:02, 18.10.2025

plastrasplastras

0 0

Wyserwuje w końcu tego 5 gema w drugim secie, czy zacznie się już pełny odwrót ?

13:38, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Edit: W końcu bardzo, ale bardzo ciężki hold 3:2*

13:47, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Patrzyłem jednym okiem do tej pory, ale tak sobie wygląda gra Klimowicowej. Piłki nie latają, ani przy serwisie, ani podczas wymian. Nie dobiega do zagrań, które mijają ją w odległości metra. Tak jakby znowu nie zostało za wiele w baku.

13:57, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

Widzę, że płaskie piłki do BH Serbki to może być skuteczna taktyka. Najlepiej, jakby musiała do nich przynajmniej ze dwa kroki zrobić. Potwierdzacie?

14:07, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

No ale Linda woli jej grać wysokie piłki do FH i patrzeć, jak mijają ją torpedy po linii...

14:10, 18.10.2025

VarakVarak

1 0

Każda płaska piłka to dla Serbki problem, bo widać że przysiady i skłony to nie są jej ulubione ćwiczenia fizyczne i ogólnie chyba nie przepada za bieganiem. Ale generalnie obie dziś nie grają za dobrze, bo o ile Linda posiada umiejętności które powinny Radziwojewicz szkodzić, to za bardzo nie umie ich użyć w odpowiednim momencie. Taki klasyczny mecz równych zawodniczek z drugiej setki.

Dużym problemem jest jedynka Lindy, bo dziś (na początku 11 gema drugiego seta) jest tylko 45% trafionej. I prędzej czy później drugi break dla Serbki pewnie wpadnie, oby nie teraz.

14:15, 18.10.2025

VarakVarak

0 0

No i oczywiście jak to pisałem, to sobie wyserwowała hold do zera. Cała Linda :D
Przydałoby się znów przycisnąć Lolę i wypracować kolejną setową, bo w TB jakoś kiepsko to widzę.

14:16, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Wpadł, ale dla Lindy na sucho.

14:17, 18.10.2025

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

Lepiej teraz niż z potężną Łotyszką

14:24, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

Która pierwsza awansuje do 100 Kasia, Linda czy Kawa?

14:26, 18.10.2025

VarakVarak

0 0

To miło że dwa razy wymieniłeś Kawę, natomiast ona do setki nie awansuje nigdy, więc w tym przypadku odpowiedź jest dość prosta ;)
Ale zakładam, że chodziło jednak o Maję, przy czym tutaj też sądzę, że jednak szybciej uda się to Lindzie.

14:29, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Zgadzam się z Varakiem, Linda ma największe szanse. Jej ogólny potencjał jest wyraźnie wyższy od obu pozostałych pań. Oczywiście potencjał jeszcze trzeba zrealizować.

14:45, 18.10.2025

VarakVarak

0 0

Drugi set wzięty w TB do 5, wyglądało to kiepsko bo było już 2-4, ale Linda znów pokazała charakter. Mam wrażenie, że Serbka traci wigor, zobaczymy która zachowała więcej siły na decidera.

14:33, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

Decider ze wskazaniem na Linde chyba

14:33, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Klasyczny tenis kobiet. Radivojević miała w TB 5:2 i postawia 5 punktów z rzędu.
Brawa dla Lindy za walkę - w nagrodę - decider.

14:33, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Jakie eleganckie przełamanie na początek decidera.
Teraz tylko spokój!

14:44, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

VarakVarak

0 0

Całe szczęście że mają tam challenge, bo punkt by przepadł.

14:47, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Tak, widzę już, że patrząc wcześniej jednym okiem odniosłem błędne wrażenie, że Linda jedzie na oparach. To teraz Radivojevic wydaje się być bardziej zmęczona/zniechęcona.

14:47, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

Gaśnie w oczach Serbka. Zobaczymy, jaką ma siłę woli i czy potrafi przetrzymać kryzys. No i czy Linda jej pozwoli wrócić do spotkania.

14:57, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

VarakVarak

0 0

O, masz nawet wygrany BP po ataku do siatki, Linda naprawdę nabrała pewności siebie w tym elemencie. 4:1 z podwójnym przełamaniem to już brzmi bardzo dobrze.

14:58, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Tak, bardzo ładne zagranie. W tym samym czasie o tym napisaliśmy. Nie pierwszy już raz chyba. ;)

15:00, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Piękny stop-wolej w biegu przy przełamaniu. Wspominałem już, ale powtórzę jeszcze raz: cieszą mnie i zaskakują tak duże postępy w tym obszarze.

14:59, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

plastrasplastras

0 0

Podwójne przełamanie *4:1 - no, no no! Co ja paczę :)))

14:59, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

I znowu znakomicie przy siatce!

15:02, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

Wam też zdechła transmisja na ITF?

15:02, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

VarakVarak

0 0

Na pół gema, już wróciła.

15:04, 18.10.2025

plastrasplastras

0 0

Tak, w końcu odżyła :)))

15:04, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

U mnie też już działa. Czyli problem globalny.

15:06, 18.10.2025

plastrasplastras

1 0

Wielkie brawa dla Lindy
Odwrócony mecz i hop do TOP 150 WTA!
I gramy dalej!

15:08, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

Brawo Linda! Bardzo ładnie zagrany ten trzeci set. Rywalka wyraźnie gasła, ale trzeba było do tego momentu dotrzymać, wywalczyć tego drugiego seta, gdy wyraźnie nie szło. Będzie kolejny awansik.

15:09, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

VarakVarak

0 0

Finał jutro z Semenistają to już pewnie będzie za dużo, szczególnie że Łotyszka się póki co za bardzo nie zmęczyła, no ale finał to finał. Linda wbija po raz pierwszy do top150, oby tak dalej :)

15:11, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LukasssLukasss

0 0

Brawo Linda - finał 100-tki wygląda już bardzo przyjemnie. Na ten moment złamane top 150. Może razem z Kasią i Mają dziewczyny ławą wejdą do top 100? Nie śmiejcie się - tak sobie marzę.

15:13, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

1 0

Pojadą na ten sam turniej WTA 250 i wszystkie trzy dotrą do finału singla...

15:16, 18.10.2025

VarakVarak

0 0

W drużynie, każda będzie grała po jednym secie.

15:23, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Chwalińska będzie miała zakaz grania setów serwisowych, a Kawa będzie grała tylko do połowy setów - później będzie odpoczywała.

15:35, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

*gemów serwisowych

15:37, 18.10.2025

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

Duże gratulacje dla Lindy odwrócić 2-5 w super tie-breaku to już jest coś.

15:33, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

SebastianK2006SebastianK2006

0 0

Trzeba liczyć na to, że popchnie te 2 dżemiki- Maje i Kasie, aby te w końcu awansowały do tego elitarnego 100. Kasia wątpliwe z wiadomych względów, ale Chwalinską może jakoś to zmotywuje :D

15:36, 18.10.2025

ZdzisławZdzisław

0 0

Chwalińska będzie miała zakaz grania gemów serwisowych, a Kawa będzie grała tylko do połowy seta - później będzie odpoczywała.

15:33, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZdzisławZdzisław

0 0

To miała być odpowiedź w jednym z powyższych wątków, ale obecny system komentarzy jest do bani.

15:36, 18.10.2025

polski-tenis.plpolski-tenis.pl

0 0

Wytrzymaj jeszcze kilka dni

15:53, 18.10.2025

MateoMateo

0 0

No i moja prognoza z początku turnieju się sprawdziła, Linda w finale. Gratulacje bo dziś szło jak po grudzie. Trzeba umieć wygrywać takie mecze

18:31, 18.10.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%