Polski Tenis

WYNIKI

TOKIO WTA 500: Sonmez - Fręch 1:6, 6:4, 6:3; Andreescu - M. Yamaguchi 7:5, 6:3; Gracheva - Hontama 6:1, 7:6 (4); Tomova - V. Kudermetova 7:6 (3), 6:3; L. Fernandez - Sasnovich 5:7, 6:2, 5:2 i krecz Białorusinki; KANTON WTA 250: Danilovic - E. Andreeva 6:4, 6:4; S. Wei - Sramkova 6:1, 6:4; Cristian - Golubic 6:4, 2:6, 6:1; BAZYLEA ATP 500: Humbert - Kym 6:4, 6:7 (5), 7:5; WIEDEŃ ATP 500: Cobolli - Davidovich Fokina 7:6 (1), 6:3.

Spotkanie nowych władz PZT z mediami

W warszawskim Hotelu Marriott odbyło się spotkanie nowych władz Polskiego Związku Tenisowego z przedstawicielami mediów, zaproszonymi gośćmi oraz miłośnikami tenisa.

Przedstawiciele zarządu PZT, z prezesem Krzysztofem Suskim na czele, opowiadało o swojej wizji, priorytetach i marzeniach.

– Naszą kadencję zaczynamy od hasła „New Balls”, czyli pewnej zmiany jakościowej, którą chcemy wprowadzić do zarządzania związkiem. Mówiąc w skrócie, chcemy, żeby piłki były szybsze, i by lepiej się odbijały. To znaczy chcemy wprowadzić trochę skuteczniejsze strategie biznesowe, które pozwolą znależć sponsorów i partnerów dla związku. Myślę, że teraz jest dobry czas na promocję tenisa – powiedział nowy prezes.

Sekretarz Generalna PZT, Magdalena Rejniak-Romer, mówiła o jeszcze szerszym zasięgu programów upowszechniania – Tenis 10 i Tennis Xpress. Wiceprezes do spraw promocji Jerzy Janowicz Senior, chce zwiększyć udział naszych najlepszych graczy w poprawianiu wizerunku tenisa jako sportu dla wszystkich.

Natomiast wiceprezes do spraw marketingu Janusz Wójcik rozmawia z kilkoma firmami, które mogłyby zostać strategicznymi partnerami związku.

Najważniejszym zadaniem na najbliższe miesiące będzie organizacja meczu Pucharu Davisa: Polska – Australia (13–15 września). Jeśli biało-czerwoni zwyciężą, to po raz pierwszy znajdą się w elicie 16 najlepszych drużyn światowego tenisa.

W hali warszawskiego Torwaru zostanie usypany kort ziemny, co też jest u nas historycznym precedensem. W dodatku zrobi to polska firma, według własnej unikatowej technologii.

Zaproszeni na konferencję dziennikarze zostali poproszeni o wybranie (spośród trzech projektów) maskotki, która zostanie znakiem rozpoznawczym wydarzenia. Już dziś wiadomo, że będzie to skrzyżowanie bociana z kangurem lub koalą.

Kategoria: