Polski Tenis

WYNIKI

PRAGA WTA 250: Linette - Fręch 6:2, 6:1; Krejcikova/Siniakova - Mattek-Sands/Safarova 6:3, 6:3; JASSY WTA 250: Danilina/Khromacheva - Panova/Sizikova 6:4, 6:2; WARSZAWA WTA 125: Joint - Chwalińska 6:2, 2:6, 6:0; Parks - Kung 7:6 (4), 3:6, 6:2; Falkowska/Kubka - Naef/Stojanovic 6:4, 7:6 (5); KITZBUHEL ATP 250: M. Berrettini - Hanfmann 6:4, 6:4; Gaston - Diaz Acosta 6:1, 2:0 i krecz Facundo; UMAG ATP 250: F. Cerundolo - Rublev 7:6 (6), 6:4; ATLANTA ATP 250: Nishioka - McDonald 6:3, 6:4; J. Shang - Shelton 7:6 (6), 6:4; Purcell - Goffin 6:3, 6:3; Tiafoe - Karatsev 6:4, 3:6, 6:3; Davidovich Fokina - Opelka 7:5, 7:5; Thompson - Mayot 6:2, 7:5.

Head wspiera walkę z AIDS

Firma Head oraz czołowi tenisiści świata grający w jej barwach wspierają walkę o pokolenie wolne od AIDS.

Podczas tegorocznego US Open zawodnicy Head wejdą na korty z przewieszonymi przez ramię torbami RED Combi Bag i RED Club Bag.

Ma na to na celu zwiększenie świadomości ludzi oraz zbieranie pieniądze na walkę z AIDS. Po raz pierwszy kolekcję zasili wyjątkowy element: tłumik (PRODUCT) RED, który zaliczy swój debiut na rakiecie Fernando Verdasco podczas ostatniego w roku turnieju Wielkiego Szlema.

Tegoroczna kampania będzie wyjątkowa, ponieważ oprócz noszenia toreb podczas wrześniowego turnieju US Open, czołowi zawodnicy HEAD – na czele z Andy Murrayem, Marinem Ciliciem, Fernando Verdasco i Marią Sharapovą – poprzez serię klipów na Facebook’u i Twitterze zaangażują fanów do udziału w kampanii.

Kampania nazwana „Najdłuższa (społeczna) wymiana” ma na celu zbiórkę oraz przekazanie dodatkowych pieniędzy na Światowy Fundusz walki z AIDS. Za każde udostępnienie postu na swoim profilu, HEAD przekaże 2 Euro. Fani będą mogli śledzić wyniki oraz liczby udostępnień na HEAD.COM/RED

Produkty z kolekcji (HEAD) RED, których procent ze sprzedaży zasili Światowy Fundusz walki z AIDS dostępne są w wybranych sklepach od września. Od roku 2006 (RED) oraz biorący udział w kampanii Partnerzy zebrali już ponad $320 milionów na walkę przeciw AIDS.

Od 31 grudnia 2014, HEAD wraz z (RED) zebrali wystarczającą ilość pieniędzy, aby dzięki zakupionym lekarstwom uratować 261 000 dni życia.

Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na stronę HEAD.COM/RED

Kategoria: Reklama