Firma Head oraz czołowi tenisiści świata grający w jej barwach wspierają walkę o pokolenie wolne od AIDS.
Podczas tegorocznego US Open zawodnicy Head wejdą na korty z przewieszonymi przez ramię torbami RED Combi Bag i RED Club Bag.
Ma na to na celu zwiększenie świadomości ludzi oraz zbieranie pieniądze na walkę z AIDS. Po raz pierwszy kolekcję zasili wyjątkowy element: tłumik (PRODUCT) RED, który zaliczy swój debiut na rakiecie Fernando Verdasco podczas ostatniego w roku turnieju Wielkiego Szlema.
Tegoroczna kampania będzie wyjątkowa, ponieważ oprócz noszenia toreb podczas wrześniowego turnieju US Open, czołowi zawodnicy HEAD – na czele z Andy Murrayem, Marinem Ciliciem, Fernando Verdasco i Marią Sharapovą – poprzez serię klipów na Facebook’u i Twitterze zaangażują fanów do udziału w kampanii.
Kampania nazwana „Najdłuższa (społeczna) wymiana” ma na celu zbiórkę oraz przekazanie dodatkowych pieniędzy na Światowy Fundusz walki z AIDS. Za każde udostępnienie postu na swoim profilu, HEAD przekaże 2 Euro. Fani będą mogli śledzić wyniki oraz liczby udostępnień na HEAD.COM/RED
Produkty z kolekcji (HEAD) RED, których procent ze sprzedaży zasili Światowy Fundusz walki z AIDS dostępne są w wybranych sklepach od września. Od roku 2006 (RED) oraz biorący udział w kampanii Partnerzy zebrali już ponad $320 milionów na walkę przeciw AIDS.
Od 31 grudnia 2014, HEAD wraz z (RED) zebrali wystarczającą ilość pieniędzy, aby dzięki zakupionym lekarstwom uratować 261 000 dni życia.
Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na stronę HEAD.COM/RED