Polski Tenis

WYNIKI

SOFIA ATP 250: Verdasco - Basilashvili 7:6 (1), 7:5; Struff - Lajovic 4:6, 6:3, 6:2; Sonego - Zapata Miralles 6:3, 6:4; Huesler - Blancaneaux 6:4, 6:4; TEL AWIW ATP 250: Safiullin - Etcheverry 6:1, 6:4; Andujar - Monteiro 7:6 (3), 6:1; Lestienne - Mannarino 7:6 (2), 6:4; SEUL ATP 250: Shapovalov - Munar 7:5, 6:4; Daniel - E. Gomez 6:4, 6:4; Albot - S. Johnson 7:6 (3), 7:6 (3); PARMA WTA 250: Kovinic - Stephens 7:5, 2:6, 7:5; Zanevska - Galfi 6:1, 6:3; Sherif - Waltert 6:3, 7:6 (1); Kania-Choduń/Voracova - Bondar/Zimmermann 6:4, 6:3; TALLIN WTA 250: Haddad Maia - Noskova 6:1, 7:5; Muchova - Golubic 4:6, 6:0, 6:2; S. Zhang - V. Kuzmova 7:6 (4), 7:6 (8); Bencic - Boulter 6:4, 6:7 (2), 6:3.
Polska Liga Tenisa

Head wspiera walkę z AIDS

Firma Head oraz czołowi tenisiści świata grający w jej barwach wspierają walkę o pokolenie wolne od AIDS.

Podczas tegorocznego US Open zawodnicy Head wejdą na korty z przewieszonymi przez ramię torbami RED Combi Bag i RED Club Bag.

Ma na to na celu zwiększenie świadomości ludzi oraz zbieranie pieniądze na walkę z AIDS. Po raz pierwszy kolekcję zasili wyjątkowy element: tłumik (PRODUCT) RED, który zaliczy swój debiut na rakiecie Fernando Verdasco podczas ostatniego w roku turnieju Wielkiego Szlema.

Tegoroczna kampania będzie wyjątkowa, ponieważ oprócz noszenia toreb podczas wrześniowego turnieju US Open, czołowi zawodnicy HEAD – na czele z Andy Murrayem, Marinem Ciliciem, Fernando Verdasco i Marią Sharapovą – poprzez serię klipów na Facebook’u i Twitterze zaangażują fanów do udziału w kampanii.

Kampania nazwana „Najdłuższa (społeczna) wymiana” ma na celu zbiórkę oraz przekazanie dodatkowych pieniędzy na Światowy Fundusz walki z AIDS. Za każde udostępnienie postu na swoim profilu, HEAD przekaże 2 Euro. Fani będą mogli śledzić wyniki oraz liczby udostępnień na HEAD.COM/RED

Produkty z kolekcji (HEAD) RED, których procent ze sprzedaży zasili Światowy Fundusz walki z AIDS dostępne są w wybranych sklepach od września. Od roku 2006 (RED) oraz biorący udział w kampanii Partnerzy zebrali już ponad $320 milionów na walkę przeciw AIDS.

Od 31 grudnia 2014, HEAD wraz z (RED) zebrali wystarczającą ilość pieniędzy, aby dzięki zakupionym lekarstwom uratować 261 000 dni życia.

Po więcej szczegółowych informacji zapraszamy na stronę HEAD.COM/RED

Kategoria: Reklama