Polski Tenis

WYNIKI

MOSKWA WTA 500: Kontaveit - Vondrousova 6:3, 6:4; Alexandrova - Sakkari 4:1 i krecz Greczynki; Ostapenko/Siniakova - N. Kichenok/Olaru 6:2, 4:6, 10:8; TENERYFA WTA 250: Osorio Serrano - Giorgi 6:4, 7:5; A. Li - Cornet 6:2, 6:1; Eikeri/Perez - L. Kichenok/Kostyuk 6:3, 6:3; ANTWERPIA ATP 250: Sinner - L. Harris 6:2, 6:2; Schwartzman - Brooksby 6:4, 6:0; MOSKWA ATP 250: Karatsev - Khachanov 7:6 (7), 6:1; Cilic - Berankis 6:3, 6:4.

Kreatyna – w czym tkwi sekret jej popularności?

Chcesz trenować jeszcze dłużej? Planujesz zafundować sobie jeszcze więcej aktywności fizycznej? Liczysz na jeszcze lepsze efekty ćwiczeń?

Oznacza to, że mimo stosowania najzdrowszej i zbilansowanej diety, będziesz musiał sięgnąć po odpowiednie suplementy. W osiągnięciu sportowych celów pomoże ci kreatyna. 

Dowiedz się, dlaczego suplementy przygotowane na jej bazie są tak samo skuteczne jak popularne.

Kreatyna, a dokładniej kwas β-metyloguanidynooctowy, występuje także w ludzkim organizmie. Związek ten jest syntezowany w jądrach, mózgu, nerkach, wątrobie i w trzustce. Ponadto można go dostarczać organizmowi, spożywając czerwone mięso, nabiał oraz ryby. Mimo tego intensywnie trenujące osoby decydują się na przyjmowanie kreatyny w formie odżywek. Przyczyną takiego stanu rzeczy są jej wyjątkowe właściwości.

Uprawiasz sport? Poznaj moc kreatyny!

Kreatyna jest przechowywana głównie w mięśniach – jest to tak zwana fosfokreatyna. Jeżeli w tkance mięśniowej znajdzie się jej odpowiednia ilość, to sportowiec lub osoba wysiłkowo ćwicząca na siłowni, znacznie szybciej zauważy efekty treningów. Dzieje się tak, gdyż związek ten transportuje ATP, czyli cząsteczkę będącą nośnikiem energii.

Co może dać ci suplementacja kreatyny?

• zapas fosfokreatyny odłożony w mięśniach sprawi, że będziesz mógł ćwiczyć dłużej oraz intensywniej

• twój organizm będzie szybciej regenerował się po wysiłku, dzięki czemu nie będziesz potrzebował długich przerw między treningami

• w krótszym czasie zbudujesz masę mięśniową – wynika to z poprawy wydolności organizmu, którą gwarantuje kreatyna, ale też z faktu, że przyśpiesza ona syntezę białek.

Kreatyna, czyli energia, regeneracja i o wiele więcej!

Przyjmowanie suplementów na bazie kreatyny (https://www.active-body.pl/15-kreatyny) przynosi sporo korzyści. Zwiększenie wydolności organizmu i jego szybsza regeneracja to wierzchołek góry lodowej, jeżeli chodzi o jej zalety. Niekiedy warto po nią sięgnąć także z innych względów:

• kreatynę można przyjmować nie tylko podczas budowy masy mięśniowej, ale też podczas redukcji tkanki tłuszczowej. Suplementując ją, a jednocześnie stosując dietę, nie trzeba mieć obaw, że tkanka mięśniowa zaniknie – przeciwdziała ona jej rozpadowi

• korzystnie wpływa na pracę mózgu, ułatwia skupienie i wspiera zdolności poznawcze

• pomaga utrzymać odpowiednie nawodnienie organizmu.

Aby suplementowanie kreatyny przynosiło spodziewane rezultaty, a zarazem było bezpieczne, należy stosować się do zaleceń producenta konkretnego preparatu. Nawet przyjmowanie jej najmniejszej dawki zaowocuje efektami – będzie jednak trzeba na nie poczekać nieco dłużej.

Suplementacja kreatyny – z czego możesz wybierać?

Jeżeli chcesz suplementować kreatynę, masz do wyboru całe mnóstwo produktów. Występuje ona pod kilkoma postaciami, dlatego postaw na produkt w formie, która najbardziej ci odpowiada:

• kapsułki i tabletki – keratyna pod taką postacią jest wyjątkowo wygodna do przyjmowania. Takie suplementy są szybko wchłanianie przez organizm

• proszek – można go rozpuścić w wodzie, soku. Preparaty takie mogą mieć w swoim składzie także dodatkowe składniki – na przykład witaminy z grupy B, które wspierają metabolizm

• batoniki – mimo że nie dostarczają kreatyny w takiej ilości, jak pozostałe preparaty, to mogą być przekąską i dobrym uzupełnieniem diety sportowca.

Kategoria: Artykuł partnera

BET kody bonusy | Bukmacherzy - ranking firm z polskim zezwoleniem | Reklama | Linki | Polityka prywatności