Polski Tenis

WYNIKI

RZYM WTA 1000: Linette - Lin Zhu 6:3, 6:2; Pera - Dolehide 7:6 (6), 6:3; Sasnovich - Schmiedlova 6:2, 7:6 (6); Blinkova - Parry 6:2, 6:3; Tsurenko - Vekic 6:2, 3:6, 7:6 (5); Maria - L. Fruhvirtova 7:6 (5), 3:6, 6:2; Avanesyan - Bucsa 6:7 (3), 6:0, 7:5; B. Fruhvirtova - Townsend 3:6, 6:2, 6:0; Osaka - Burel 7:6 (2), 6:1; Siniakova - N. Brancaccio 6:4, 6:2; Sherif - Martic 6:2, 6:2.

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Hubert Hurkacz (8 ATP) dołączył do grona ambasadorów oraz inwestorów firmy Waterdrop.

Austriacka marka, promująca prawidłowe nawyki dotyczące nawadniania się, znana jest z ekologicznych produktów takich jak butelki wielokrotnego użytku oraz rozpuszczalne kapsułki bez dodatku cukru i konserwantów. Firma poszerza swój globalny zasięg dzięki współpracy z czołowymi sportowcami.

Waterdrop ogłosił zamknięcie rundy inwestycyjnej, w wyniku której ambasadorem oraz inwestorem marki został Hubert Hurkacz – najwyżej sklasyfikowany polski tenisista w historii rankingu ATP. Jego kariera obfituje w sukcesy, w tym wygrane w siedmiu turniejach ATP Tour. Do jego największych osiągnięć należą dwa tytuły Masters 1000: Miami Open w 2021 roku, Shanghai Masters w 2023 roku oraz półfinał Wimbledonu. Współpraca ta podkreśla zaangażowanie Waterdrop w świat tenisa. Dodatkowo firma jest oficjalnym partnerem turniejów ATP.

Zaszczyt i wyróżnienie

– Bardzo cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z tak wybitnym sportowcem, jakim jest Hubert Hurkacz. To wzór do naśladowania zarówno na korcie, jak i poza nim. Dodatkowo możemy pochwalić się rozpoczęciem współpracy z innymi czołowymi zawodnikami ATP oraz WTA. Jest to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, że tak znaczące postacie ze świata tenisa decydują się na wspieranie naszej misji. To potwierdzenie, że nasze zaangażowanie w promowanie zdrowego i zrównoważonego nawadniania się znajduje poparcie w autentycznych wartościach naszych partnerów, którzy podzielają nasze ideały – powiedział CEO Waterdrop, Martin Donald Murray.

Idea nawadniania organizmu

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Waterdrop niemal połowa Polaków zapomina o piciu wody. Z kolei według Plastic Pollution Coalition, co minutę na całym świecie kupuje się milion plastikowych butelek, a 91 proc. całego produkowanego plastiku nie podlega recyklingowi. Dlatego marka zwraca szczególną uwagę na promowanie zarówno prawidłowego nawadniania się, jak i konieczność wyeliminowania plastiku z codziennego użytku. Nowi ambasadorzy i inwestorzy marki, którymi są gwiazdy tenisa: Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie, aktywnie wspierają tę misję, dążąc do zmniejszenia ilości odpadów plastikowych w branży tenisowej i promowania zdrowego stylu życia globalnie.

Zrównoważony rozwój

Waterdrop dba o to, aby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 000 punktach sprzedaży na świecie. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i wprowadza butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.

Kategoria: