– Wiem, jak dużo o tym mówiliście i uważaliście, że TO i ja to świetne połączenie. Oto jest. Od dziś jestem ambasadorką LEGO w Polsce, a to oznacza: jeszcze więcej klocków LEGO – mówi Iga Świątek.
– Nie tylko nadal będę się dobrze bawić i stosować klocki w mojej pracy w obszarze przygotowania mentalnego, ale też, że wspólnie z tą kultową marką, zarazimy tą pasją, kreatywnością kolejne pokolenia – dodała Iga.
Liderka rankingu zawsze lubiła kreatywne zajęcia m.in. rozwiązywać zadania z matematyki. W wolnym czasie na turniejach budowała modele i układała klocki LEGO.
– To był pomysł Darii Abramowicz. I znakomicie się sprawdził. Lubię logiczne myślenie i budowanie czegoś w oparciu o reguły i wzory. Mój mózg działa w ten sposób – podkreśla Iga.
– Klocki LEGO towarzyszą mi od dzieciństwa, a budowanie kolejnych zestawów i potem rozbieranie ich i tworzenie konstrukcji na bazie wyobraźni pozostało moją pasją do dziś. Cenię sobie ten sposób spędzania czasu pomiędzy turniejami, ale też poszczególnymi meczami, za możliwość oderwania głowy od stresu i presji, jakie na mnie spoczywają – mówi tenisistka.
– To, co bardzo cenimy w podejściu Igi do budowania z klocków to fakt, że jest to nie tylko hobby, ale także ważny elementem ćwiczenia uważności, umiejętności niezbędnej przed ważnymi meczami. To szczególnie ważne dla młodych umysłów, które coraz częściej są przebodźcowane szkołą, zajęciami pozalekcyjnymi czy mediami społecznościowymi, pozostawiając im niewiele czasu na swobodną zabawę – komentuje Maciej Seliński, dyrektor generalny na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie w Grupie LEGO.