Polski Tenis

WYNIKI

PRAGA WTA 250: Linette - Fręch 6:2, 6:1; Krejcikova/Siniakova - Mattek-Sands/Safarova 6:3, 6:3; JASSY WTA 250: Danilina/Khromacheva - Panova/Sizikova 6:4, 6:2; WARSZAWA WTA 125: Joint - Chwalińska 6:2, 2:6, 6:0; Parks - Kung 7:6 (4), 3:6, 6:2; Falkowska/Kubka - Naef/Stojanovic 6:4, 7:6 (5); KITZBUHEL ATP 250: M. Berrettini - Hanfmann 6:4, 6:4; Gaston - Diaz Acosta 6:1, 2:0 i krecz Facundo; UMAG ATP 250: F. Cerundolo - Rublev 7:6 (6), 6:4; ATLANTA ATP 250: Nishioka - McDonald 6:3, 6:4; J. Shang - Shelton 7:6 (6), 6:4; Purcell - Goffin 6:3, 6:3; Tiafoe - Karatsev 6:4, 3:6, 6:3; Davidovich Fokina - Opelka 7:5, 7:5; Thompson - Mayot 6:2, 7:5.

Iga Świątek zwyciężyła w rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie

Iga Świątek zwyciężyła w rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie, który przygotowali magazyn „Forbes” i firma Pentagon Research.

– Najlepiej zarabiająca sportsmenka na świecie, najlepsza w Polsce, najważniejsza. Wygrała po raz pierwszy. I zapewne nie ostatni – ocenił „Forbes”.

– Jest jedną z niewielu osób w Polsce, które gdyby tylko chciała, w każdej chwili mogłaby się skontaktować z najważniejszymi ludźmi na świecie, nie tylko ze świata sportu. Pod względem osobowości Iga Świątek przypomina mi Rogera Federera. Mimo młodego wieku ma swoje zdanie, wysoką kulturę osobistą, klasę – podkreśla Adam Pawulkiewicz, dyrektor wykonawczy Pentagon Research, współtwórca rankingu d przez forbes.pl.

Kto za Igą?

Drugie miejsce zajął piłkarz Robert Lewandowski (FC Barcelona). Trzeci był biznesmen Zygmunt Solarz (właściciel Cyfrowego Polsatu), a czwarty Czesław Lang, organizator kolarskiego wyścigu Tour de Pologne. 

Ranking 50. najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie stworzony przez „Forbesa” powstał na podstawie analizy określonych aspektów m.in. wizerunku i medialności danej osoby.

Ocena kandydatów odbywała się na trzech płaszczyznach: w jakim stopniu dana osoba wywiera wpływ na organizację/zarządzanie klubami, wydarzeniami itd., w jakim stopniu dana osoba wywiera wpływ na finansowanie polskiego sportu, w jakim stopniu dana osoba wpływa na wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania dyscypliną, propagowanie zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej, zachowania konsumenckie.

Kategoria: