Polski Tenis

WYNIKI

TALLIN WTA 250: Kanepi - Muchova 6:2, 3:6, 7:6 (6); Krejcikova - Haddad Maia 6:3, 6:4; Bencic - Vekic 6:4, 6:1; Kontaveit - Bonaventure 6:3, 3:6, 6:3; SOFIA ATP 250: Huesler - Majchrzak 6:7 (4), 7:6 (6), 6:3; Musetti - Struff 7:6 (3), 6:1; Sinner - Vukic 6:2, 6:3; Rune - Ivashka 6:2, 5:7, 6:4; SEUL ATP 250: Nishioka - Ruud 6:2, 3:6, 6:2; Shapovalov - Albot 6:2, 6:2; Kovacevic - McDonald 4:6, 6:3, 6:2; Brooksby - Norrie walkower; TEL AWIW ATP 250: Lestienne - Cressy 6:7 (4), 6:3, 7:6 (3); Safiullin - Rinderknech 6:4, 6:1; Djokovic - V. Pospisil 7:6 (5), 6:3; Cilic - L. Broady walkower.
Polska Liga Tenisa

Radwańska z nagrodą Superbrands

Agnieszka Radwańska otrzymała nagrodę za zasługi dla promocji marki „Polska” w świecie.

Podczas uroczystej gali statuetki 10. jubileuszowej edycji Superbrands odebrali przedstawiciele 42 najsilniejszych marek na polskim rynku.

Rozmowa z Agnieszką Radwańską

Agnieszka Radwańska – za to, że odnosi sukcesy na arenie międzynarodowej i przynosi dumę Polakom; za to, co już osiągnęła w sporcie i za to, co jeszcze osiągnie, za jej wytrwałość, za to, że jest ambasadorem polskości w świecie; za to, że dzięki niej Polska jako kraj jest obecna na światowych imprezach sportowych – to tylko niektóre z odpowiedzi respondentów badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na pytanie o Polaka, który daje najwięcej powodów do dumy.

Eksperci Rady Marek dodali od siebie nie tylko za wyniki sportowe, ale także rzadką wśród sportowców elokwencję i urok osobisty, a także najbardziej widowiskowy w kobiecym tenisie styl gry, dużo dramaturgii i serca zostawianego na korcie.

– Cieszę się, że mogę reprezentować Polskę na całym świecie, i że moje nazwisko jest marką – powiedziała Agnieszka Radwańska, odbierając statuetkę. Zapytana o radę dla twórców marek, druga rakieta świata odpowiedziała bez zawahania. – Praca, praca i jeszcze raz praca. Na pstryknięcie nie ma sukcesu w żadnej branży.

W ubiegłych latach nagrodę honorową Superbrands odebrali m.in. Robert Lewandowski (za promowanie wizerunku nowoczesnej marki Polski za granicą), Lech Wałęsa (jako najsilniejsza polska marka w świecie), Leszek Balcerowicza (za Plan Balcerowicza, dzięki któremu krajowe marki mogą skutecznie konkurować na polskim rynku z najsilniejszymi markami międzynarodowymi) i… Fryderyk Chopin – 200-letnia polska marka w dwusetną rocznicę urodzin kompozytora.

6db9ce80-e6c5-421f-9b3f-cba1e3701281

Kategoria: WTA