
Agnieszka Radwańska nawiązała współpracę z marką Profbud, deweloperem ze stolicy.
Motyw przewodni kampanii stanowi prestiżowe osiedle Awangarda, inwestycja położona przy terenach warszawskiego Fortu Bema.
Osiedle Awangarda jest tworzone z myślą o ludziach aktywnych, którzy cenią sobie wysoką jakość życia, połączoną z najnowocześniejszymi rozwiązaniami zapewniającymi najwyższy komfort.
Bliskość infrastruktury sportowej oraz terenów zielonych Fortu Bema pozwala znaleźć równowagę pomiędzy szybkim tempem życia stolicy, a wewnętrzną harmonią. Cechy charakterystyczne osiedla, za którego realizację odpowiada firma MAL-BUD – 1, to wyjątkowa dbałość o szczegóły, a także najwyższej jakości materiały. Osiedle Awangarda oparte jest o nowoczesne rozwiązania oraz obowiązujące trendy architektoniczne.
Za projekt, który charakteryzuje nowoczesność i prestiż odpowiada Agata Orłowska z Pracowni OPA Architekci. Autorzy kampanii uznali, że postać Agnieszki Radwańskiej doskonale koresponduje z pozycjonowaniem marki Profbud oraz charakterem Osiedla Awangarda.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialne jest studio kreacji i designu THIS. THIS współpracuje z Profbud przy realizacji zróżnicowanych projektów od kreacji po design detali i części wspólnych inwestycji.