Polski Tenis

WYNIKI

SAN JOSE WTA 250: Linette - Martic 7:5, 7:6 (5); KLUŻ-NAPOKA WTA 250: Petkovic - Cristian 6:4, 6:3; Krunic - A. Bogdan 6:3, 6:3; Schmiedlova - Juvan 7:6 (7), 6:0; Mendez - Tsurenko 4:3 i krecz Ukrainki; Kawa/Voracova - E. Bogdan/Shinikova 6:1, 7:6 (5); Piter/Sherif - Krunic/Marozava 7:5, 6:4.

5 skutecznych ćwiczeń, które spokojnie dołączysz do swojego planu treningowego

Trenujesz w pocie czoła, pracując nad swoją kondycją, siłą i wydolnością? 

Masz w domu siłownię, więc wykonujesz trening niemal codziennie? W takim razie na pewno zainteresują cię ćwiczenia, które koniecznie musisz włączyć do swojego planu. 

Są łatwe, ale naprawdę efektywne! Potraktuj je, jako wyzwanie i po prostu zacznij!

#1 Deska, czyli plank

Słynna deska, która przynosi znakomite efekty, angażuje wiele partii mięśniowych na raz. Pracują pośladki, brzuch, plecy, ramiona i nogi. Wykonując deskę codziennie, w ciągu kilku tygodni zauważysz rezultaty, a z czasem ciało stanie się pięknie wyrzeźbione.

#2 Pompki

To proste ćwiczenie naprawdę pięknie buduje mięśnie klatki piersiowej, barków, ramion oraz brzucha. Podobnie, jak w przypadku deski, efekty widać w krótkim czasie, a największą zaletą pompek jest fakt, że możesz wykonywać je wszędzie: w domu, w pracy i na urlopie! Dzięki nim twoja siła i wytrzymałość znacząco wzrosną.

#3 Przysiady z hantlami

Wbrew pozorom, przysiad to jedno z tych ćwiczeń, które zazwyczaj wykonujemy błędnie. Dobry przysiad wykonają osoby, które są rozciągnięte i potrafią wysunąć pośladki do tyłu, w taki sposób, aby kolana nie przekraczały linii palców w trakcie schodzenia do przysiadu. Przysiady w same w sobie są świetnym ćwiczeniem, a jeżeli dodasz hantle, mięśnie pośladków, ud i łydek pięknie się zarysują w krótkim czasie.  Warto! Swoje hantle skomponujesz, zaglądając na stronę prosportowy.pl. Wybierz odpowiednie dla siebie obciążenie.

#4 Pies z głową do dołu

Ta pozycja, zaczerpnięta z jogi, to wyjątkowe ćwiczenie, które pozwala rozciągnąć napięte mięśnie i rozluźnić ciało. Wykonując ćwiczenia siłowe, koniecznie zadbaj również o rozciąganie, przeciwnym razie twoja praca może pójść na marne.

#5 Rolowanie kręgosłupa

Bardzo proste ćwiczenie, ale bardzo ważne! Wykonując jakikolwiek trening, obciążasz kręgosłup. Rolując go w górę i w dół przynajmniej raz dziennie, minimalizujesz ryzyko bólu placów i poważniejszych kontuzji.

Wszystkie te ćwiczenia powinien poprzedzić trening cardio, będący jednocześnie rozgrzewką. Jaki sprzęt sprawdzi się najlepiej w domowej siłowni: Orbitrek, maszyna eliptyczna, a może crosstrainer? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w osobnym artykule, tymczasem koniecznie wypróbuj proponowane przez nas ćwiczenia. Prawda, że nie wymagają wiele zaangażowania?

Kategoria: Art. spons.

BET kody bonusy | Bukmacherzy - ranking firm z polskim zezwoleniem | Reklama | Linki | Polityka prywatności