
Flashscore, popularna w Polsce aplikacja z wynikami na żywo, ogłosiła swoją nową ambasadorkę – jest nią Petra Kvitova.
Każdego miesiąca ponad 2,5 miliona polskich fanów śledzi na Flashscore wyniki na żywo rozgrywek tenisa i prawie 40 innych dyscyplin sportowych. Polska to rynek pilotażowy dla lokalnych działań marketingowych Flashscore.
Dwukrotna mistrzyni Wimbledonu Petra Kvitova została nową ambasadorką globalnej kampanii Flashscore w internecie i telewizji, która będzie prowadzona w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.
Petra Kvitova lubi polski tenis
W Polsce kampania zostanie zainaugurowana podczas Roland Garros, gdzie Kvitova pojawiła się również na korcie. Jedna z najbardziej utytułowanych tenisistek ostatniej dekady przejmuje pałeczkę ambasadora Flashscore od legendy bramkarskiej Chelsea, Petra Čecha, który reprezentował markę od 2019 roku.
– Bardzo lubię polski tenis. Rozegrałam wiele trudnych meczów z Agnieszką Radwańską i obserwuję, jak dobrze radzi sobie teraz Iga Świątek – mówi Petra Kvitova. – Śledzę wydarzenia i wyniki sportowe od najmłodszych lat i bardzo cenię Flashscore za to, że w jednym miejscu znajduję wszystko, co mnie interesuje – niezależnie od tego, czy jest to tenis, piłka nożna czy jakakolwiek inna dyscyplina sportu – dodaje tenisistka.
Światowy lider
Flashscore, światowy lider w branży serwisów zapewniających dostęp do wyników na żywo, odnotował rekordowy rok 2021, w którym to liczba fanów sportu odwiedzających stronę i aplikację Flashscore w ciągu miesiąca osiągnęła 100 milionów, a liczba pobrań aplikacji przekroczyła 100 000 000.
– Obserwujemy sukcesy Petry Kvitovej oraz Petra Čecha już od wielu lat. Oboje są wspaniałymi sportowcami i mają niezwykłe osiągnięcia, oboje odnieśli sukces w bardzo popularnych dyscyplinach sportowych i oboje są uwielbiani przez miliony fanów na całym świecie. Dlatego właśnie „czeska lwica”, jak nazywana jest Petra, jest naturalną następczynią Petra – powiedział Jan Hortík, CMO czeskiej firmy technologicznej Livesport, właściciela Flashscore.
