Polski Tenis

WYNIKI

MADRYT: Świątek - Sabalenka 7:5, 4:6, 7:6 (7); Rublev - Fritz 6:4, 6:3; Auger-Aliassime - Lehecka 3:3 i krecz Czecha. 

Tenis. Iga Świątek i jej team mają swój napój OSHEE

Igą Świątek wraz ze swoim sztabem: Darią Abramowicz, Tomaszem Wiktorowskim i Maciejem Ryszczukiem wzięli udział w konferencji prasowej marki OSHEE.

Zaprezentowano nowy spot OSHEE & Iga Team. Premierę miały także dwie nowe wody witaminowe z wodą kokosową, które powstały w ramach współpracy OSHEE i teamu Igi.

Dwie wersje smakowe

Produkt z wodą kokosową posiada naturalne właściwości nawadniające. Został opracowany w dwóch wersjach smakowych: cytryna-limonka i truskawka-melon. Zawiera witaminę C, witaminę B6, niacynę, biotynę oraz elektrolity: magnez i potas.

Wyjątkowy charakter produktu buduje zawartość wody kokosowej, posiadającej naturalne właściwości nawadniające, która z obecnymi w produkcie witaminami i elektrolitami pomaga uzupełniać utracone podczas wysiłku fizycznego składniki odżywcze i mikroelementy. Natomiast w pełni naturalny skład i soki owocowe sprawiają, że napoje mają świetny smak. Produkty pojawią się na półkach sklepowych już na początku lipca.

Ciekawe doświadczenie

– Tworzenie własnego produktu – razem z OSHEE i moim zespołem – było dla mnie nowym i bardzo fajnym doświadczeniem. Selekcja smaków i dzielenie się zespołowo subiektywnymi wrażeniami to była najciekawsza część tego procesu. Podoba mi się, że woda witaminowa zawiera naturalną wodę kokosową, która ma izotoniczne właściwości i nadaje egzotycznego smaku. Owoce gwarantują orzeźwienie. Ja już wiem, że będzie to mój ulubiony produkt OSHEE – mówiła Iga Świątek w warszawskiej Fabryce Norblina.

– Na najwyższym poziomie wszystko ma znaczenie. Wraz z rozwojem uczyłam się dużo o sobie i swoim ciele. Bez dwóch zdań to co jem i to co piję, jest moim paliwem. Bez tego grając turnieje tydzień po tygodniu, byłoby trudno wygrywać i się regenerować – dodała liderka rankingu WTA.

Dedykowana linia produktów

– Od samego początku współpracy z Igą świątek zakładaliśmy stworzenie dedykowanej linii produktów przy współudziale całego teamu Igi. Cieszymy się, że po kilku miesiącach intensywnych prac nad doborem smaków, opracowaniem właściwej formuły nawadniającej, czy tworzenia atrakcyjnej dla konsumenta etykiety, możemy zaprezentować efekt naszej współpracy w postaci unikatowych produktów OSHEE – podkreślił Tadeusz Czarniecki, CMO marki OSHEE.

Tenis. Iga Świątek rozpoczęła współpracę z marką OSHEE

Kategoria: Biznes